KPH Społem

KPH Społem w liczbach

  • 60
    producentów marki własnej
  • 250
    produktów marki własnej
  • 59
    dystrybutorów produktów Społem
  • 195
    Spółdzielni
  • 1800
    sklepów
  • 100
    lat historii marki Społem

Naszą misją jest kreowanie rozwiązań, dzięki którym Spółdzielnie będą mogły zaspokajać oczekiwania Klientów, być bardziej konkurencyjne oraz umacniać własną pozycję na rynku.

Naszą wizją jest rozwój współpracy w obszarze wspólnych przedsięwzięć poprzez ogólnopolskie działania marketingowe  sklepach „Społem” oraz rozwój  Marki Własnej. Działania te skierowane są do Spółdzielni zrzeszonych w ramach agencji, konsorcjów, a także funkcjonujących na rynku samodzielnie. Dążymy aby Spółdzielnie poprzez poprawę warunków handlowych i skuteczne działania marketingowe mogły konkurować na rynku krajowym.

Kierując się misją i wizją podnosimy jakość świadczonych usług oraz dostarczamy nowe i sprawdzone rozwiązania, które przyczyniają się do wspólnego sukcesu w obszarach:

  • pozyskania dogodnych ogólnopolskich warunków handlowych i ofert marketingowych 
  • uzyskiwania dla Spółdzielni korzystnych warunków umów okołobiznesowych ,
  • rozwoju oferty produktów marek Społem ,
  • budowy systemu komunikacji poprzez nowoczesne rozwiązania IT oraz systemy logistyczne.
  • zaopatrzenia spółdzielni w materiały eksploatacyjne oraz sprzęt . 

Pozyskania dogodnych ogólnopolskich warunków handlowych

Budowy systemu komunikacji poprzez nowoczesne rozwiązania IT

Nasze cele długoterminowe

Kierując się misją i wizją podnosimy jakość świadczonych usług oraz dostarczamy nowe i sprawdzone rozwiązania, które przyczyniają się do wspólnego sukcesu w obszarach:

Pozyskanie ogólnopolskich ofert marketingowych dla klientów Społem 

Rozwój oferty produktowej  marek własnych

Budowa systemu rozwiązań logistycznych