To uhonorowanie dla całej sieci, bez rozróżnienia poszczególnych podmiotów, przyznawane przez konsumentów podczas badań przeprowadzonych przez niezależną polską firmę badawczą GFK Polonia. Wspaniałą niespodzianką dla „Społem” było również otrzymanie wyróżnienia w kategorii Outstanding Customer Experience – najlepszy wynik deklarowanej satysfakcji z wizyty zakupowej, powierzchni sklepowej, asortymentu, półek i obsługi. Wyróżnieniem jest bycie w gronie sklepów, które w ostatnim roku dokonały najszybszego rozwoju w/w kategorii i zostały wybrane przez konsumentów jako te, do których klienci z zaufaniem i przyjemnością wracają. To jest wyróżnienie i nagroda dla wszystkich 223 spółdzielni oraz ponad 26 000 pracowników. Obie nagrody odebrał Zastępca Prezesa Zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem” Rafał Płoski, któremu towarzyszyła Agnieszka Wroniewicz Dyrektor Zespołu Organizacji i Promocji. Całe wydarzenie zostało zorganizowane przez firmę European Conferences United i odbyło się 3 października w hotelu Polonia w Warszawie.